maandag 14 juni 2021

De zon is warm, de schaduw ook.

De warmte van de zon gaat door de schaduw heen. 
De bomen wuiven aan de overkant,
Een muis haast zich onder het huis.
Mijn open deuren erg uitnodigend.
Een vogel laat zijn geluid horen ergens daar beneden.
Maar verder is het stil.
De lichtdag van vandaag loopt weer op zijn eind.


Het is alweer half acht ja, het gaat snel.
Het eten, opgewarmde restant van de bloemkool van gisteren, weer achter de kiezen.

De trui die ik hier terugvond op viervijfde van het af zijn en waarvan ik meteen de draad weer opgepakt heb ziet er nu inmiddels zo uit:




Maar de kleurrijke bloemen, de geraniums en de petunia's met hun levende kleuren ontbreken nog op het hoofdterras.
Ook vele ontkleurde bordjes wachten op nieuw leven.



Binnenkort neem ik de kwastjes weer ter hand in de hoop dat de verf de koude winter heeft overleefd.
En eens krijgen ook deze fietsen een kleurtje.




Op het voorgrond van bovenstaande foto zie je een krukje dat door middel van touwen zitbaar gemaakt is.
Dat ga ik nu ook doen met deze oude versleten stoel.


 In het verleden zijn er zo verschillende stoelen onder handen genomen.

Het is allemaal in het kader van verschillende gevarieerde bezigheden hebben.
Morgen wordt het denk ik weer spelen op de markt van Lamastre, hoewel ik dat niet elke dinsdag wil gaan doen.
Een prettig vervolg van de avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten