zondag 20 juni 2021

Beestenweer.

 Gepaard gaande met onweer is er vanmiddag een grote rijkdom aan regenwater op het land gespoeld.



Gelukkig is mijn huis droog van binnen.
Heb enkele geraniums die mooi in de bloei zijn ook maar even laten schuilen.




Heb de pick-up weer eens uitgeprobeerd, en ja, hij deed het nog.



Je weet natuurlijk maar nooit, het is al een oud beestje, maar voor mij wel belangrijk om er liedjes mee te leren.
Het zou mooi zijn als ik de sirtaki eens in krijg, daar kun je lekker dol mee doen, en variëren met ritmes.



Ook heb ik de op reis begonnen trui even opgepakt. Hier op mijn Franse plek liggen  de ontbrekende kleuren niet, maar wie weet kan ik er wel een passende oplossing voor vinden.




Tegen zes uur was het ineens ongeveer droog en ben ik snel naar deze plek gefietst waar ik goede verbinding heb.



Vanaf thuis zou de zending van dit verhaal onmogelijk zijn.
Maar zoals je ziet is een volgende bui niet uitgesloten.

Ik wens eenieder een droge avond toe, zonder lekkages.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten