maandag 21 juni 2021

Tussen hemel en aarde.

 Een mooie natte wereld was het toneel waarop ik vanmorgen verscheen na weer eens geslapen te hebben in het tuinhuisje.



Maar het werd in de loop van de ochtend weer droog en toen ben ik mijn donderdag gekochte bloemen gaan verpotten om ze meer ruimte te geven.



Je voelt je af en toe tussen hemel en aarde en toen pakte ik mijn kladblog:


Leven tussen hemel en aarde.

Het is en blijft voor mij een heel avontuur om een tijdje op aarde te mogen doorbrengen.
En met al die andere planeten om me heen.
En met al die andere mensen die wel of niet hand in hand met mij onder de sterren leven.
Soms weet ik ook niet wat me hier te doen staat, maar soms voel ik het ook heel duidelijk.
Het hele rare blijf ik vinden dat je er nu bent en straks niet meer.
De tijd voor ons avontuur is beperkt, toch kun je af en toe boven het beperkte uitstijgen.
Hoe?
Vraag het maar aan boven.
Gewoon rustig afwachten totdat je even in de eeuwigheid opgenomen wordt en je het weer weet.
Leven tussen hemel en aarde.


Intussen is het eten gaar.
Aardappelen met prei en wortelen.
Een beetje bijtijds zodat ik om zes uur bij de Auwens kan zijn voor HUP HOLLAND HUP.

Een vreugdevolle avond gewenst , oranje gekleurd of niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten