vrijdag 4 juni 2021

Een wereld apart

 Een wereld apart........deze woorden kwamen in me op toen ik mijn pad op liep naar boven , teruggekomen van Lamastre, waar boodschappen te koop waren.
Er  heerst hier op mijn landje een bepaalde sfeer die je in Lamastre en omstreken niet hebt.
De wezens van buiten de aarde zijn dichtbij en proberen contact met me te zoeken.
Magisch allemaal.
Aan mij dus weer om daar iets mee te doen, en te creëren wat zij me influisteren.

Behalve deze voor het oog onzichtbare wezens trof ik bij thuiskomst ook een hele kolonie vliegende mieren aan in de keuken.
Gisteren ook al, en toen had ik een middeltje gebruikt.
Nu heb ik ze zoveel mogelijk doodgedrukt en in een emmer water gegooid.
Kannibaal ben ik toch.
Maar vrienden schrijven dat ze uit zichzelf over een paar dagen ook wel weg zullen zijn.

Vandaag een aardig stuk gemaaid en daarmee de zitbare ruimte uitgebreid.



Tot mijn genoegen zijn er dit jaar voor het eerst klaprozen op mijn terrein. Misschien is het er maar één, maar ik vind het prachtig om elke dag naar de nieuwe ontluikende knoppen te kijken.



En margrieten heb ik ook nog niet eerder gezien




Inmiddels is het tijd om de allang gare sperziebonen te eten.

BON APPÉTIT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten