woensdag 9 juni 2021

Opruimen om bij de folder van Wim te komen.

 Ergens naast of onder de stapel hoeden moest ergens een folder van Wim liggen.





Wim Beuming is de bevriende naturopaat, met wie ik morgen meerijd naar de markt van Yssingeaux.
En ja hoor, het foldertje kwam tevoorschijn. 




Hierin beschrijft hij hoe je lang en gezond kunt leven.
Hij doet onder andere iriscopie en réflexologie van voeten, handen en oren.

Het mooie bij hem vind ik het nederige en de eeuwige verwondering bij wat hij bij patiënten kan bewerkstelligen.
Het bijzondere is, zo zegt hij, dat er zoveel niet te begrijpen is.
Als klein kaboutertje tussen die grote natuurkrachten zie ik hem.




Dit vooruitlopend op wat ik morgen van hem laat zien op de markt.

 
Het zoeken van die folder was meteen een gelegenheid voor mij om alle op en rond de tafel op te ruimen.

Daar lag ook nog een stencil van de Middelbare School van godsdienst.
Blijft interessant, ga ik weer eens doornemen.




Vandaag was het een mooie dag wat het weer betreft maar een onverwachte flinke bui verraste me.
Ik was net even binnen en had het niet in de gaten.
Toevallig lagen twee boeken buiten, de ene door Tom geschreven, de andere die over Michel gaat.

Ondanks mijn gehooi met de blaadjes is die laatste nogal wat aangetast.




En dat van Tom draagt ook de sporen van de boze bui. Laat Toon dit maar niet lezen want voor hem heb ik dat boek meegekregen van Tom.

En nu, bijna zeven uur, eten koken en daarna vroeg naar bed.
Morgen moet ik voor zes uur op om half zeven in Lamastre te zijn.
Kom ik te laat, dan rijdt hij door.

Bonne nuit, maar vast gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten