maandag 7 juni 2021

Zoek geen geluk, je hebt het zelf in de hand.

 Gras maaien en onkruid wieden en weer van alles terugvinden van wat je niet meer wist dat je dat had.
Zo verliep de dag tot nu toe.
Een graspol haalde ik weg.




En wat komt eronder tevoorschijn?










Je moet je geluk zelf maken.


Je hebt het zelf in de hand, hoewel ik vind dat je ook soms wat geluk nodig hebt om geluk te vinden.

Vandaag was het hier een bewolkte dag, maar vol sfeer wat mij betreft.



Niet te warm, niet te koud, ongeveer droog.
Je hoeft noch voor de zon, noch voor de regen te schuilen.

Blij met mijn landje dat gevarieerd is en waar ik dus ook van allerhande activiteiten kan uitvoeren.

Voor het eerst naar mijn tuinhuisje boven gelopen, door het nog niet gemaaide gras en ontdekt dat ik daar mijn bijlen heb liggen, die ik nu nog niet nodig heb.



Let maar niet op de rommel, dat doe ik ook niet.



Ook mijn tubes verf bij elkaar in een zak gedaan, die buiten op een hoop lagen en waarschijnlijk de vorst niet zullen hebben overleefd.



Gelukkig had ik mijn potjes verf wel binnen gezet, dus wie weet.
Binnenkort ga ik mijn vervallen bordjes weer proberen te herstellen en te vervangen.

Nu kijken wat de rest van de dag nog voor spannends gaat brengen.

Een boeiende avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten