zondag 5 december 2021

Nu bij Bert in Zutphen.

 Bert en Marjolein wonen nu al een aantal jaren in dit huis in Zutphen, dat Marjolein zo'n dertig jaar geleden gekocht heeft en sindsdien ( voor mij) zeer smaakvol heeft ingericht.



Dit kun je al wel merken als je op bezoek komt zoals ik vandaag en je oog op deze visitekaartjes valt.

De tuin heeft ook al een uitstraling van iemand die in bepaalde sferen leeft.



Aan de laatste foto zie je dat ik ook een inbreng heb in het geheel, gezien het spreukenbordje en de ster.

Met de spiegel die buiten hangt heb ik deze compositie gemaakt.




Dick is ook gekomen vandaag , dezelfde Dick van de kazen die hij onder andere verkoopt op de markt van Wageningen.
Gedrieën zijn we vanmiddag naar de volkstuin gegaan die Bert heeft in de buurt van de IJssel.



Links staat Dick, rechts Bert.


Op het volkstuinencomplex heeft ook iemand een zogenaamd insectenhotel gemaakt.


De bedoeling is dat in de geboorde gaatjes insecten zich gaan nestelen.
Bert heeft voor mij een opdracht besteld: enkele uitgezaagde en beschilderde vlinders die daar op komen zitten.

Inmiddels is nu Dick vertrokken naar zijn huis in Wageningen en Marjolein die het weekend weg was zit te breien.
We hebben met vieren gegeten van de Chinees.


          Marjolein en Bert.



Nu nog een paar foto's van vanmorgen, te beginnen met mijn vertrek  bij Narda.




In Zutphen viel mij deze vensterbank op.



Hier wonen muzikale mensen. Er hing ook een briefje dat je pianoles kunt nemen bij een ervaren lerares.

Vannacht blijf ik hier in Zutphen slapen om morgen van hieruit door te fietsen naar Schaijk waar Frans zijn verjaardag viert.

Welterusten straks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten