zaterdag 4 december 2021

Het leukste leven leef je zelf.

 Het stond op een etalage in Deventer en ik dacht :"Ja, zo is het"




In Frankrijk op mijn plekje daar staat op een spreukenbordje iets van dezelfde strekking:"Son bonheur on se le fait soi-même".

Het was vandaag dan ook weer een plezierige dag in die gezellige stad, waar ik zelf wel lol had met mijn muziek en dat ook over kon brengen op de mensen.
Het begon wel te regenen tegen twee uur en daarna viel er niet veel meer te spelen.




Bij raadpleging van het weerbericht bleek dat het nat zou blijven die middag.


 Maar dan tref je zo'n leuke spreuk als je wat rond loopt, en ook een man met twee schattige hondjes.





Toen ik later in de regen naar huis reed heb ik even stilgestaan bij het huis van Dickens.







Op de heenweg zag ik dat ze hier ook houtkachels hebben. Een man was hout naar binnen aan het kruien.



Was helaas net te laat om een actiefoto te maken, zoals dat tijdens het spelen ook het geval was toen een kind van een jaar of vijf met een speelgoedaccordeon tegenover me kwam staan en driftig mee ging doen.

Narda en ik hebben elkaar vandaag getroffen in de stad en samen koffie gedronken.
Zij was vanmorgen nog druk in de weer met composities maken van foto's en teksten. Knippen en plakken.



Morgen ga ik haar weer verlaten.
Zutphen is mijn doel, waar Bert mij verwacht met de brunch.
En daarna zien we wel.

Maak er een mooie avond van.

1 opmerking: