vrijdag 3 december 2021

Bij de Holtense Berg Harry zijn 75ste verjaardag gevierd, gevolg door spelen in Raalte.

 

Vanmorgen zijn we naar Herberg De Pas gefietst en er om twaalf uur met Harry afgesproken.
Deze gelegenheid ligt aan de voet van de Holtense Berg, voor Achterhoekers een begrip, want dit natuurgebied is een veelgekozen doel voor mensen in dit deel van Nederland.
Ook vandaag was de herberg weer een pleisterplaats voor wandelaars, fietsers en bezoekers per auto.



          Voor de ingang van het zaakje.


We hebben er naast verschillende kopjes koffie ook voor ieder een plateau besteld met gebakachtige versnaperingen.




Narda had als cadeautje onder andere dit speeltje voor hem bedacht.



Na enige twijfel had ik vanmorgen toch maar de accordeon in mijn fietstas gestopt, voor het geval het vanmiddag droger zou zijn dan werd verwacht.
Via Raalte naar (Narda's) huis was een kleine omweg en het is een aardig stadje voor mijn doel.
En dat deed ik dus, want het bleef ongeveer droog.
Een uurtje spelen vond ik genoeg en rond vijf uur was ik weer in huize Narda, waar Narda rechtstreeks naar toe was gefietst na onze bijeenkomst.



                Daar gaat ze.


En ondertussen hebben we nu beide gegeten en wacht het avondprogramma.

Een genoeglijke avond is mijn wens, wel of niet bij een houtkachel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten