zondag 19 december 2021

Koffie bij André en ratatouille hier.

 Half twaalf vanmorgen arriveerde ik weer ter plekke na de terugtocht van Wageningen.
Ik miste het avondlijke traject dat ik vanaf Rhenen meestal heb, maar het daglicht gaf nu de gelegenheid om een schattig tuintje te fotograferen.



Dick zelf had het trouwens ook leuk voor elkaar achter zijn huis.




Hij heeft dit grindpad laten leggen dat een boeddhistische uitstraling geeft aan zijn tuin, tezamen met het watervalletje dat hij linksboven in de hoek gecreëerd heeft.
Het middengedeelte ziet er ongeveer zo uit.



De preiplanten worden straks ook vervangen door kruiden.

Vanaf vandaag zijn de cafés weer gesloten voor alle Nederlanders, maar bij aankomst was er wel koffie bij André.
Vanavond was op mijn beurt het restaurant hier ook open en hebben André en ik samen ratatouille gegeten.

Na enkele speeldagen heb ik tussendoor weer de draad van mijn breimouw opgepakt.





Zoals nu mijn plan is wil ik morgen naar Uden en Gemert voor twee markten. Maar dan moet ik wel op tijd wakker zijn.
Deze lockdown laat markten doorgaan.
In voetgangerszones zal ik deze week niet spelen waarschijnlijk, maar een paar keer bij supermarkten is wel een idee.
In principe doe ik dat nooit omdat de mensen daar niet genoeg om je heen kunnen, maar zo rond kerst kan dit toch wel en zeker in deze omstandigheden.

Een fijne avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten