donderdag 30 december 2021

Een v(r)aag teken.

 

Ja, de aap komt uit de mouw. Dat wil zeggen het vraagteken ontwikkelt zich naar gelang de puntjes op de tekening vertaald zijn naar de steken op de mouw.



Altijd spannend om te kijken hoe iets uit te tekening komt.



Vandaag ging breien hand in hand met luisteren naar de top tweeduizend en daarbij met google de acteurs en hun nummers    bekijken.
Veel muziek die ik normaal als een hoop herrie kwalificeer kreeg nu zodoende wat meer waardering van mij.
Daartussendoor hout zagen en hout stapelen , allemaal gevonden bij de pont aan de Maas.
Die is al bijna drie weken onbevaren, deels vanwege de stakingsacties, deels vanwege ziekte.
Vanaf maandag is er weer kans dat er fietsers over kunnen.
Dan kan ik weer eens naar Brabant, maar veel spelen zal ik na het hoogfeest van Kerstmis niet doen voorlopig.
Maar er loeren altijd nog spectaculaire stappen, waarvoor ik open sta dat die ineens gemaakt kunnen worden.
Spanje broeit ook nog steeds in mijn hoofd maar ook in werkelijkheid: Een vriendin die nu in Andalusië is heeft het over vierentwintig graden.

Morgen gaan we de laatste dag in van dit jaar. Geniet ervan!

Groeten van de eksters die af en aan vliegen langs mijn raam en in de boom.




1 opmerking:

  1. Coucou Gérard
    Ik heb de Kerst en ga oud en nieuw hier bij Sabine in de Pyrénées-orientales doorbrengen. Vandaag bij meer dan 20graden op t strand doorgebracht.je hoeft dus niet eens naar Spanje als je de warmte zoekt.
    In ieder geval veel warmte van mij voor nu en 2022
    Hasta la pasta
    Tom

    BeantwoordenVerwijderen