woensdag 23 februari 2022

Een zeehond aangetroffen op de veerstoep.Ook een boom van vijftien meter.

 Op de veerstoep aan de overkant heeft gisteren iemand een zeehond gespot.




Op de veerstoep hier aan deze kant van de Maas trof ik vandaag een reusachtige boom van wel vijftien meter lang en zo dik dat mijn beugelzaag er met moeite door kan op het uiteinde.


Tezamen met ander daar aangespoeld hout heb ik er weer een flinke berg bij om kort te zagen en te kloven.



De meeste door elkaar gewaaide houtjes en spreukenbordjes zijn na vandaag weer een beetje geordend tot er weer een storm komt. Of misschien blijft alles zo een half jaar liggen.



Elke morgen doe ik met enkele andere mensen een taaltest.
Een van de vragen leverde nogal wat geharrewar bij deze of gene.




Waar zet je de punt neer, voor of achter het aanhalingsteken?
De lezers van deze blog zullen er heus geen punt van maken als er bij een beschrijving van mij iets niet in de haak(jes) is.

André is vandaag naar de kapper, één dag voordat ik morgen bij Jan onder het mes ga.
Pietje ging achter het stuur zitten.



Een rustige avond gewenst en een goed resultaat voor Ajax.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten