donderdag 10 februari 2022

Prikactie afgerond. Carla was niet thuis.

 Altijd spannend als er een afspraak ligt op een bepaalde tijd.
Om kwart voor tien werd ik verwacht in Berghem voor de boosterprik.
Maar ik was ruim op tijd en het was daar wel gezellig.
Even later hoorde ik dat de QRcode waarschijnlijk binnenkort niet meer nodig is in Nederland.
Want daar deed ik het voor.
Maar het geeft toch in ieder geval een rustiger gevoel voor de komende reisperiode en/of het seizoen in Frankrijk.

Daarna wilde ik Carla weer eens opzoeken,maar ze was helaas niet thuis.
Haar naambordje is een beetje aan het vervallen, zag ik.


In Oss viel me deze boeddhaverzameling op.




En op de pont in Maasbommel deze foto van een bijzonder kind.


Toen hij tien was bestuurde hij al zelfstandig de pont. Naast de reguliere veerman ,dat wel.
Natuurlijk heeft hij ook een handicap, zoals je ziet.

Thuisgekomen waren  Mary en André met een zware klus bezig.
Ze kregen koffie met gebak van mij en straks komen ze warm eten.
Het is tijd dat ik ze ga roepen.

Eet smakelijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten