woensdag 16 februari 2022

Anne en Borg gearriveerd.

 Ze zijn er. Zo half zes ongeveer kwamen de helden die de storm getrotseerd hadden na drie uur zwoegen op mijn erf aangeland.





De paarden werden gestald naast mijn ijzeren ros.



Het eerste wat Anne deed toen ze binnen was, was gehoor geven aan haar inspiratie en is aan het tekenen geslagen.
Gelukkig had ik zelf hier kleurpotloden liggen.



Dit is ongeveer het eindresultaat.



Ze is aan de afwerking bezig nu.



Intussen staat spinazie op op de kachel.
Buiten is de storm zich aan het voorbereiden.

Zelf ben ik vandaag aan het zagen gegaan. André wil dit bosje weg hebben en ik had beloofd dat ik dat wel zou doen. Dus nog een karweitje voordat ik hier weg ga.
Het is toch meer werk dan het lijkt.



Maar nu gaan we eerst eten.
Hierna komt er misschien nog een vervolg en anders lees je het morgen wel.

2 opmerkingen:

  1. Zulke 'spontane'bosjes zijn ook stormwindbrekers, schuilplaats voor dier en vogel. Laat de natuur haar gang n beetje gaan. Er is al zoveel 'rechtgetrokken' bij jullie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet het, het is ook niet mijn initiatief, mijn buurman was opdrachtgever.

      Verwijderen