zondag 27 februari 2022

Een druk bezochte bezoekdag.

 Zondag bezoekdag is al jarenlang traditie als ik in Nederland ben.
Vandaag zijn er veel mensen gekomen.
Rond tien uur kwamen de eersten en iets na zessen nam ik afscheid van de laatste.
Het aantal gebruikte kopjes van deze afgelopen week verraadt gezelligheid.



De met kruidnagel besmette koffiemolen had ik gisteren met heet water onder handen genomen.
(ooit heb ik kruidnagel ermee gemalen en die penetrante bijsmaak  bleef in de koffie zitten).
De vandaag gemalen koffiebonen hadden die bijsmaak veel minder, dus ik kan nu de gasten weer zuiverdere koffie bieden.

De zonnige dag ging gepaard met een flinke oostenwind en dat waren gunstige factoren voor het drogen van mijn gisteren gewassen schapenwol.


Weer genoeg grijze wol om morgen verder te kunnen breien.


Erik heeft de voor hem bedoelde spreuk meegenomen en de oude versleten versie teruggebracht.
Maar die is niet meer geschikt voor iets nieuws, dus mag in de kachel.



Van Narda kreeg ik deze foto van de omgeving van de IJssel.
Het fietspad wordt moeilijker te befietsen.




Hier eindigde deze dag met dit plaatje.




Een fijne avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten