donderdag 17 februari 2022

Anna en Borg zeer stoer: een frisse ochtendduik!

 Goedemorgen zeg. Anna en Borg begonnen de dag met een zeer frisse duik in het water.


            Eerst Anna.



Daarna wisselde Borg haar af.

Ondertussen loeide de storm nog stevig door.
Er was veel gerammel vannacht wat de slaap een beetje bemoeilijkte. En ook tegen de ochtend een gerinkel.
Toen ik daarna mijn hoofd in de wind stak zag ik dat twee ramen die daar al jaren stonden door een weggewaaide plaat in gruzelementen waren geslagen.





Mijn jachtje was ook in volle beweging door de erop beukende golven.


 En dan te weten dat deze storm die op dit moment wat geluwd is spoedig gevolgd wordt door een zwaardere.

Vanmiddag zijn mijn gasten naar Beneden Leeuwen gefietst om boodschappen te doen.
Nieuwe kaarsen was een belangrijke reden want net als gisteren moet er weer een gezellige avond op deze dag gevolgd worden.
Toen heeft Anna prachtige Spaanse liedjes voorgedragen met gitaar en zang.



Ook hadden beiden de accordeons ter hand genomen en ontdekt dat het samenspel al aardig klinkt. Vanmorgen hebben ze het nog wat verder uitgewerkt.



We hebben ook gezamenlijk aan het hout gewerkt.



Nu tien over zeven is het zover dat we kunnen eten.
Naast sperziebonen is er ook broccoli, die Anna vanmiddag in haar gitaarkoffer kreeg.
Ze had namelijk ook nog opgetreden in Beneden Leeuwen.
Met veel succes uiteraard.
Mijn bordenhoeveelheid is door de storm weliswaar geslonken, want er zijn er drie in het water gegleden, maar drie nieuwe schone borden zijn er nog wel te vinden.
Wij wensen jullie ook smakelijk eten en een gezellige avond.

1 opmerking: