zondag 20 februari 2022

De (was)lijn overbezet vandaag.

 Het is allemaal weer goed afgelopen gisteren na André's duik in het water.
Hij had natuurlijk wel na afloop lang na moeten bibberen, maar vanmorgen is hij weer helemaal gezond opgestaan.
De meeste van zijn natte kleren heb ik hier boven mijn kachel laten drogen vandaag, waaronder de door mij gebreide katoenen trui.




Hierdoor raakte de (was)lijn overbezet.


Buiten is en blijft het een dag met een en al nattigheid en dat gaat nu gepaard met veel wind.
Ondanks dat is Erik mij op komen zoeken.
We hebben onder andere veel cryptogrammen gedaan.

De trui heeft inmiddels vijftig centimeter bereikt op het eerste pand en ziet er nu zo uit:








Voor het avondeten heb ik André uitgenodigd en we hebben gezellig en lekker gegeten van sperziebonen uit één of ander ver Afrikaans land.




              Senegal, staat erop.


Ik wens u een genoeglijke avond met niet teveel winderigheid.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten