dinsdag 22 februari 2022

Ontmoeting met Judith en Eugène op markt. Bezoek aan Carla.

 Tien voor elf vanmorgen begon ik in Oss op de markt te spelen in een wat kille sfeer. Een uur lang vond ik wel genoeg.
De koffiepauze in een café was daarna te laat om erna nog verder te spelen. Bovendien regende het toen ik een half uur later naar buiten stapte.
Er stond een bekende spreuk mooi geschreven.



Op de markt kwamen Judith en Eugène voorbij. Het was leuk om mekaar weer eens te ontmoeten.


Ooit waren Eugène en ik collega's bij Philips toen we voor het uitzendbureau werkten. 

Vanaf de markt ben ik daarna naar Jan en José gefietst, die een paar dagen geleden thuisgekomen zijn van drie weken Spanje.
Ze stonden op het punt naar een  lunch te gaan, maar donderdagmiddag hebben we nu afgesproken dat Jan me gaat knippen. Omdat straks een lange periode Frankrijk in het verschiet ligt en daar geen privekappers zijn tot nu toe zou mijn baard dan te lang worden in de ogen van de meeste mensen.

Carla was daarna mijn doel en die was thuis en had bezoek van Trees die ik ook goed ken.

Thuisgekomen was André aan de beurt voor een bezoekje.

De ochtendwens wil ik nog even nalaten.



Ook een Good Evening is nu mijn wens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten