vrijdag 25 februari 2022

Nare berichten.

 Gisteren hoorde ik van een vader van een jong meisje dat ze een zelfmoordpoging had gedaan.
Het meisje ken ik vanaf haar geboorte.
Vandaag van een vriendin dat haar hondje dat ik ook goed ken zorgelijk was.
Daar ben je dan mee bezig tussen het houtzagen en spinnen en breien door.
Er op uit trekken met de accordeon, daar voelde ik vandaag niet veel voor, ondanks dat het vrijdag is, een geschikte dag daarvoor.
Ben meer in de stemming van het verwerken van hout , wat nodig is voordat ik kan vertrekken van hier.

Er zat een opvallende vogel in de buurt , zag ik door het raam.
Bij nadere informatie lijkt het een nijlgans te zijn.



Dit is wat ik zag. 


Ze bleef geduldig lang op dezelfde plek zitten.

Het was mooi weer om een dikke wollen trui eens te wassen en in de wind te laten drogen.



Ooit heb ik hem gebreid als voorbereiding op een reis naar Griekenland, getuige de ingebreide Griekse letters Alpha, Omega en Chi (respectievelijk in rood, blauw en geel).
Hij is er weer flink van opgeknapt.

Gisteren waren de kippenbilletjes heerlijk, vandaag herhaling want ik had nog een pak gekocht.
Vandaag worden ze samen met bloemkool verwerkt door mijn mond.

Er is een probleempje met mijn koffiemolen.
Toen ik in september tandpijn had had ik kruidnagel met die molen gemalen, wetende dat dat pijndempend is.
Maar nu blijkt die hele penetrante smaak in de koffie te blijven zitten.
Je zou zeggen, kruidnagelkoffie is misschien wel lekker, maar nee, naar mijn smaak niet.
André heeft de koffie zelfs niet opgedronken vanmorgen.
Nu binnenkort maar eens proberen of ik het apparaat met heet water schoner kan krijgen.

Maar nu is het weer etenstijd.

        BON APPÉTIT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten