maandag 18 april 2022

Bezoek van Harry, bezoek van Henk en Grace, Ageeth weer naar huis.

Zojuist, tien over acht, kwam bericht van Ageeth dat ze weer thuis was.
Drie dagen lang was ze mijn gast met haar twee hondjes.
Vandaag kwam ook Harry op bezoek en die twee , die elkaar nog niet kenden hadden een intensief onderhoud over zieleroerselen.
Niet altijd waren ze het met elkaar eens.

             Harry op zijn praatstoel.

Even nadat Harry weg was kwamen tegen half vijf ook mijn broer Henk en zijn vrouw Grace op bezoek.
Zij en Ageeth hadden elkaar voor het eerst en het laatst ontmoet achttien jaar geleden op mijn feest toen ik vijftig werd.
Mooi dat ze zich elkaar nog herinnerden.


                               Henk




                               Grace



Zowel Henk en Grace als Harry werden verrassingsgewijs overgezet door onze eigen pont.
Om een bijzondere reden is deze vanmorgen weer begonnen te varen.
Het geval was dat de pont van Lith afgelopen nacht gesaboteerd is. Onverlaten hadden de kabel doorgeslepen.
Ziehier het verhaal in de krant.




De twee voor Ageeth bestemde spreukenbordjes heeft ze meegenomen en ze heeft er nog veel meer meegekregen.
Dat nodigt me uit om eventueel dezer dagen nog wat bordjes te herschilderen.

Ze schrijft nu dat er bij haar huis ook vandalen bezig geweest zijn die haar hekwerk kapot gemaakt hebben.
Dus of de bordjes daar nog veilig zijn???

Laten we hopen dat ze er niet erg kapot van is en dat ze straks ,net als ik lekker slaapt, net als Tinus gisteren.





WELTERUSTEN


Geen opmerkingen:

Een reactie posten