donderdag 14 april 2022

Hieperdepiep. Andries jarig.

 Vandaag was jarige Andries mijn doel.



Hiervoor moest ik naar Ingen. Negentien kilometer volgens mijn smartphone.

Onderweg kwam ik mooie vlinders tegen.




We konden lekker buiten zitten in zon en schaduw, ieder naar diens wens.
De broer van Ellen was er ook met diens vrouw.


Van links naar rechts Andries, Ewoud, Andrea en Ellen.

Een boeiend gezelschap. We hadden het veel over muziek en theater.
Andrea liet mij een filmpje zien waarin ze een pop die er uitziet als Van Gogh het schilderij De Zonnebloemen laat schilderen.
In juli is zij, met haar man uitgenodigd in Hannover om op een festival van drieëntwintig dagen elke dag dit schouwspel te laten gebeuren.
En ook is er interactie met het publiek.

Ze wonen in Tiel en ik kon met fiets en al tot zover mee vanavond, nadat we door Ellen gemaakte soep genuttigd hadden.



Vlak bij hun huis was de Lidl, waar ik voor een paar dagen voedsel in kon slaan voor Ageeth en mij. Zij komt  vanaf morgen enkele dagen  logeren.

Nu kwart voor elf mag ik mijn ogen weer sluiten

Een goede nacht gewenst , met nog de groeten van deze duif die zich te huize Andries en Ellen vaak ophoudt en daar graag een graantje meepikt af en toe.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten