zaterdag 9 april 2022

Naar Nuland en Den Bosch op bezoek, veel dieren gezien.

 Vandaag de wijde wereld in gegaan. Niet om te spelen,maar om vrienden te ontmoeten.
Eerst bij André gezellig koffie gedronken en toen tegen een fikse wind in naar Nuland gefietst.
De accordeon hoefde niet mee dus dat scheelde misschien wel iets.
Hanny zat lekker in het zonnetje op haar balkon toen ik aan kwam fietsen.



Spoedig daarna zat ik daar ook met een kopje koffie.
We zaten daar lekker tussen de bloemetjes, maar ook staat er een perenboompje.



Na een paar uur ging mijn (be)zoektocht verder naar Den Bosch, waar Jacob woont die erg van honden houdt.
Zelf heeft hij er ook één, Dex. Soms fungeert hij als uitlaatdienst en trekt hij er met verschillende honden op uit.
Een mooie foto hiervan hangt bij hem aan de wand.




Onderweg veel mooie dieren gezien.




Een gewoon paard.


Maar ook een paar ouderwetse knollen.


Één van de twee wilde wel bij mijn fiets poseren.




Dan ook nog een paar rustieke koeien.




Dezer dagen wordt in Alphen een jaarlijks terugkerend festijn, het zogenaamde Pleinpop gehouden.


Een indrukwekkende tent doemde op toen ik mijn woonplaats naderde.
Het was rond zeven uur en de eerste bezoekers voor vandaag kwamen eraan om te genieten van bekende artiesten.



Thuiskomend scheen de zon nog heerlijk in de hut.
Iemand legde in Wordfeud het woordje AVONDZON aan en ze kreeg meteen van repliek.


De buien waren vandaag ook niet (of juist wel) van de lucht.



Terwijl ik gisteren en afgelopen nacht dacht dat het gedoe met de duim voorbij was waren de zorgen vandaag weer helemaal terug.
Ik snap er weinig van.

Voor degenen die vanavond niet in die grote tent in Alphen zitten wens ik een goede nachtrust.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten