donderdag 7 april 2022

Heerlijk dagje alleen op het erf.

 Hoewel ik graag met mensen omga heb ik het ook nodig om even geen menselijke invloeden om me heen te hebben.
Daarom af en toe een reis alleen of ergens wonen waar ik helemaal zelf de sfeer kan maken.
Vandaag een dag alleen op het erf deed me goed, hoewel de contacten wel heel veel waren via de sociale media.

Om te beginnen was ik blij vanmorgen dat ik meteen begonnen was een voorfietstas te repareren.
Met naald en draad kon ik het met negen vingers en de deksel van de suikerpot voor mekaar krijgen om de tas weer reisvaardig te maken.



Ook aan het fabriceren van de wol voor het mee te nemen handwerk werd gewerkt, terwijl ondertussen ook het tweede pand gereed is gekomen en de eerste mouw is begonnen.





Schreef ik gisteren dat de bestelde powerpack in China op een tussenadres terecht is gekomen, het ook bestelde zonnepaneel is vandaag in Breugel gearriveerd.



Erg blij ben ik met de overduidelijke documentatie die de fabrikant erbij gevoegd heeft.





Het was vandaag een stormachtige dag, maar tegen zes uur vanavond ging het er helemaal even op.



Er was ook weer nieuws vandaag met betrekking tot de oorlog.




Een gezellige vreedzame avond is mijn wens, en morgen gezond weer op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten