maandag 11 april 2022

Twee bezoekverzoeken.

 Niks staat nog vast bij mij.
Vandaag waren er van twee verschillende kanten vragen van mensen of ze eventueel langs konden komen als ik nog niet weg was.
In ieder geval was het vandaag een lekkere dag hier in het zonnetje buiten.
Er is nu genoeg wol gesponnen om mee te nemen op reis en onderweg de trui af te maken.
Vaak is spinnen een vorm van mediteren, maar dit was geen gemakkelijke wol. Om regelmatige draad te krijgen moest ik er zeer geconcentreerd mee omgaan.
De bezigheid hout bewerken lag mij beter dit keer.
Al het aanmaakhout zit nu in de kliko, zodat het droog blijft.


Dan moet de deksel natuurlijk wel goed erop blijven.

Aan de andere kant van de Maas wordt er ook al aan mij gedacht wat hout betreft.



In Oijen is Liesje voor mij hout aan het zagen.
Ze had een boom gesnoeid in haar tuin.

De duim zit nog steeds in het pleister van gisteren en ik voel hem weinig. Houden zo dus.

Het warme eten voor vandaag was vlug klaar.
Het kliekje van twee dagen kwam op het vuurtje en ook een grote blik erwtensoep van Unox.





Vanmorgen zes uur al wakker. Dat gaf mezelf recht op een kleine siësta.



Heel even maar, want toen haalde André me uit de droom.
Of ik een zeil mee op wilde vouwen ........

Maar over een paar uurtjes komen er beslist weer meer dromen.

Een goed nachtleven voor straks is mijn wens.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten