maandag 4 april 2022

Zeehond van 23 februari was nep.

 

Zie hierboven mijn blogverhaal van 23 februari.
Als je deze weer opvist kom je via de link op het uitgebreide artikel in De Gelderlander over de vondst van een Oyense man toen hij met zijn honden over de veerstoep liep en daar een zeehond zag liggen.

Vandaag kreeg ik bericht van veerman Toon van de Geer dat hij beetgenomen is, en met hem vele anderen waaronder ik.
Die vriend van hem had een opgezette zeehond daar neergelegd en op de foto gezet.





Het was vandaag regen, regen en nog eens regen ( en nog steeds regen)
Omdat het hard waaide uit het westen was er vanmorgen even de gedachte om naar Narda in het oosten te fietsen, maar er was onder andere nog een afwas te doen en ik wilde minstens twee spreukenbordjes maken voor de bezoekers van gisteren, Erik en Dick.



Dat  is dus gebeurd.
Maar vandaag had ik toch weer wat last van mijn duim, dus het vasthouden van een penseel was niet iets wat ik langer wilde doen.
Evenmin kwamen er veel steken uit mijn breipen.

Vanavond wel drie pannen water aan de kook gebracht op de kachel voor het wassen van veel kleren.



Morgen kunnen ze gespoeld worden.

En zo is er weer een dag bijna voorbij.




Dag dag, tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten