vrijdag 22 april 2022

Liesjes hout opgestapeld, José en Jan op de fiets gekomen, twee spreukenbordjes meegekregen.

 Toen ik voorlopig het laatste houtje in de muur legde kwamen José en Jan aangefietst.
Ze hadden gebeld dat ze zouden komen maar ik bedacht veel later pas dat ze niet over deze pont hier konden.
Gelukkig was mijn terugbellen nog net op tijd dat ze niet om hoefden te rijden.
Tja, die van Lith waarvan de kabels doorgeslepen waren was gisteren weer gerepareerd en die kwam weer in de vaart in plaats van deze.
Na André waren zij de volgende koffiedrinkers vandaag bij mij.
Ze mochten twee spreukenbordjes uitzoeken.



Van Jan had ik vorig jaar een hele stapel van die multiplex plaatjes gekregen. De helft van zo'n plaatje is meestal genoeg  voor één zinsnede.



Één van de vele platen die Jan vandaag bewerkt  en in tweeën gesplitst terugkreeg.


Na  de koffie, genoten in de luwzijde van de wind stapte het stel weer op de fiets.


         Dag Jan, dag José.


Toen ben ik vlijtig weer aan de gang gegaan om de spreuken te herschilderen die maandag en vandaag de deur uit gingen.






Zojuist na het eten kwamen deze nog erbij:



Ook deze twee waren al eerder gepubliceerd, maar weggegeven of door de tand des tijds aangetast.

Voor wie morgen voor dag en dauw wakker is is het interessant om naar de oostelijke hemel te kijken.
Daar staan namelijk een heel stel planeten op een rij.



Voor wie dan nog slaapt wens ik mooie dromen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten