zondag 17 april 2022

Pasen: Ageeth vindt een reuze ei.Uit mij ontspruit een nieuw lied.

 Onverwachtse ontdekkingen, verrassende invallen.
Het einde van deze eerste paasdag staat hiervan in het teken.
Toen ik tegen zeven uur het eten klaar had kwam Ageeth terug van de wandeling met haar hondjes terwijl ze trots een groot ei in haar hand hield dat ze toevallig in een door een paardenhoef gevormd gaatje vond.


Geen eieren in de pan vandaag, want die waren toevallig met Pasen op, maar wel ééntje dus in de hand.
Na het eten ging ik uit de fietstas een petje voor Ageeth halen, maar in die fietstas zat ook mijn melodica.
Een wonderschoon liedje kwam onverwachts via dit instrument naar buiten.



Al snel kwam er een toehoorder op me af.




Op één of andere manier beroert één van die hondjes me heel erg, hoewel ik van de meeste honden wel hou.
Vannacht hebben ze alletwee vredig bij mij geslapen.


Vanmorgen waren ze luidruchtig ruzie aan het maken met Pietje van André.

Het was een heerlijke dag buiten in de zon.
Ageeth had een door de wind opblaasbare luierstoel meegebracht en geïnstalleerd.


Hier blaast ie zich op in de wind.



En daar ligt Ageethje in de zon.


Naast breien ( de trui wordt misschien voor Ageeth) heb ik ook twee bordjes uitgezaagd met teksten die Ageeth mooi vindt.





Deze wordt herschreven en ook de volgende.



Nu half negen ga ik daar nog even mee verder.
Er is nog een kwartiertje zon als ik de lucht zo bekijk.


(foto gemaakt door Ageeth, want mijn apparaat staat even op tilt.)

Een gezellige paasavond gewenst 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten