donderdag 9 juni 2022

Grotendeels bij de tent gebleven. Concert van wind en vogels.

G o e d e n a v o n d........

Zal ik vandaag weer verder gaan richting oosten, vroeg ik me vanmorgen af.
De herders zullen onderhand wel denken:" Waar blijft Geraldo nou?"
Maar het zonnetje scheen weer lekker, de powerbank lag weer aan de oplader. 
Ik had ook zin om een begin te maken aan mijn nieuwe kleurrijke breiwerk.
En zo was ik vandaag weer een groot deel van de dag hier.


           De tent in de bosjes...........



  ..........en ik in de buurt van de fiets.


Was rond koffietijd nog naar de Mac Donald's gefietst en de accordeon ging mee , zodat ik nadien nog kon kiezen om in het centrum van Aosta te gaan spelen.
Maar nee, ik had meer zin in breien vandaag en ziehier het resultaat.



 De vogels waren weer heel druk vandaag en er was veel wind die door de hoge bomen om me heen muziek maakte.

Onderweg naar de koffie nog even stilgestaan bij hoe de boeren hier hun hooibalen opstapelen: boven op de scheidingsmuur tussen fietspad en rivier.



Achter de twee balen zie je de pallets al klaar liggen voor het vervolg van de oogst.







Op een gegeven moment gaat het fietspad onder de autoweg door.
Zo te zien zijn daar betaalposten in de buurt.





In de Mac Donald's kennen ze me al. Liefdevol werd mij de koffie bereid: een klein kopje voor de helft gevuld, en de prijs is er ook naar: negentig cent.



Door in te zoomen wordt het kopje toch nog groot.



Weer vele mooie wolken vandaag, maar ik las dat het morgen veel warmer wordt. Dat zal even wennen zijn. Bovendien zitten we hier nog op rond 550 meter en dat wordt lager, dus nog warmer.

We zullen zien wat morgen de dag ons geeft en of ik dan wel beslis om de reis voort te zetten.

A   d o m a n i    


Een fijne avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten