zondag 25 februari 2024

Bezoek Erik. Nieuwe spreukenbordjes voor hem.

 Goedenavond. 
Afgelopen nacht had ik weer goed geslapen,  maar vanmorgen had ik toch weer dat misselijke gevoel. Vreemd genoeg was dat voorbij toen rond het middaguur Erik arriveerde. 
Toen ik enkele weken geleden bij hem was zag ik dat een aantal spreukenbordjes die bij hem hingen aan vervanging toe waren. Daarvoor heb ik hem nu vijf nieuwe meegegeven. 

Wat staat hier nou eigenlijk?

Na even puzzelen staat er: Het kan niet fout gaan, hooguit anders dan verwacht. Erik vindt nu dat de inhoud van de tekst niet zo treffend is. Daar laten we onze gedachten nog even over gaan.



Vijf nieuwe plankjes zijn klaar om de vijf meegegevene te vervangen. 



Erik heeft ook meegedacht over het vervolg van de trui. Hoe krijg ik er de QRcode van mijn blog in? Hij vindt dat zwart-wit er niet mooi uitkomt. Maar  nu denk ik aan zwart-geel.
Misschien is er zelfs nog helemaal geen plaats voor zoiets.  Er is ook nog een rugkant waar de code op kan. Ik heb er vertrouwen in dat er een creatieve oplossing komt.

Er waren vandaag weer veel kraaien te bewonderen. Er was bijvoorbeeld deze paalzitter:




Op het filmpje op de status van WhatsApp is te zien dat het behalve een paalzitter ook een paalkakker is geworden. 

Het water is hier weer flink gezakt omdat ze de sluizen opengegooid hebben.



Op de drooggevallen oever waren  vogels vrolijk aan het huppelen.



Spreuk van de dag. 


De kracht van iemand zit in de manier waarop hij met zijn zwakheid om gaat.



T o t   M o r g e n. 









Geen opmerkingen:

Een reactie posten