zondag 11 februari 2024

Carnaval in Schaijk geweldig..Verlate blog.

 Goedenavond. 
Vanuit een zeer gezellige tent in Schaijk.
Blog is verlaat,  want nog niet thuis.
Wordt vervolgd later op de avond. 

Het is nu tien uur in de avond. We zijn sinds een uur terug in het huis van Frans in Schaijk. 
Tussen 4 en 9 heb ik me bijna onafgebroken door de grote feesttent bewogen. Verbaasd dat mijn dansconditie nog als vanouds was.
Ook Wineke heeft zich flink uit kunnen leven.






Frans deed het wat rustiger aan.





Vanmiddag stond er een zanggroep op het podium. Toen was het voor mij slalommen tussen de mensen door.


Na friet gegeten te hebben zijn we nog even teruggekomen en hadden we alle ruimte.
Voor vanavond staat er een popgroep. Maar we vonden het rond negen uur wel welletjes. 
Zo moest ik nog deze blog verder schrijven. De eerste regels ervan schreef ik nog in het feestgedruis. 



Op de status van WhatsApp staat een filmpje van hoe we vanmiddag ons startklaar maakten voor de happening.

Frans krijgt dit door Wineke meegebrachte schortje aangemeten. 

Vanmorgen thuis heb ik eerst nog wat gebreid en geschilderd........


Spreuk van de dag 







Ik voelde me nogal moe en daarom was ik benieuwd hoe het carnavallen uit zou pakken. Maar de energie die ik had verbaasde behalve de andere aanwezigen mezelf ook. Het blijft bijzonder dat te mogen ervaren en op zo'n manier veel te kunnen communiceren.  Hopelijk gaat dat met praten ook nu ik die dingen weer in mijn oren heb. Maar vanmiddag heb ik ze wijselijk uitgelaten. 
Morgen gaat Wineke in Eindhoven carnaval vieren met een vriend uit Amsterdam, zoals dat tussen hen al jarenlang traditie is.
En ik......je weer maar nooit, nu ik  eenmaal de smaak te pakken heb......
Een goede nachtrust is mijn wens.


W e l t e r u s t e n. 



 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten