maandag 19 februari 2024

Onverwacht bezoek van Bert. Voel me stukken beter.

 Goedenavond. Na een intensief middagje. Onverwachts kwam namelijk Bert vandaag uit de lucht vallen. Het was al een paar jaar geleden dat ik hem voor het laatst hier zag, maar in november troffen we elkaar nog in het oosten van het land.
We zijn eerst samen op bezoek gegaan bij André en Sjaantje. Bert en André kennen elkaar namelijk ook goed en beide zijn geïnteresseerd in elkaar.
Dus het werd een geanimeerde ontmoeting waarbij  Bert nu ook Sjaantje leerde kennen.
Daarna hebben we bij mij lekker warm gegeten: een spinaziemaaltijd.  Tijdens het koken maakte Bert een kiersysteem,  zodat de deur niet helemaal open hoeft om een beetje te luchten. 




Het filmpje op de status van WhatsApp toont hoe Bert aan het sleutelen is. 

Harry, die het filmpje al gezien had belde mij op.
Hij kent namelijk Bert goed. Ook dit was weer een intensief gesprek,  zoveel te meer daar ik niet van telefoneren houd. Maar het had wel zijn nut, dat die twee elkaar ook spraken. 
Morgen komt er weer een ontmoeting met een persoon die ik lang niet meer gezien heb. Annette uit Amsterdam komt me opzoeken en bijpraten. Een jaar geleden troffen we elkaar voor het laatst in Spanje aan de Costa del Sol. 
Daarvoor mocht ik vanmorgen verkeren in de vrolijke kleuren van een beginnende trui.




Het is een soort bloemetje dat opkomt in het voorjaar,  net zoals de tulp voor mijn raam die elke dag iets verder in ontwikkeling komt.




Vanmorgen bedacht ik ineens dat de spreuk die ik voor ogen had voor de blog van gisteren daar niet in terecht gekomen is. Vergeten. Vandaag dus wel deze........



Spreuk van de dag. 



Door je groot te houden zie je niet hoe klein je bent. 


Eenieder wens ik een vredige nacht. 


W e l t e r u s t e n. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten