maandag 5 februari 2024

Wineke en Frans kwamen op bezoek.

 Goedenavond. Wineke en Frans zijn net de deur uit. Wineke heeft geen huis meer in Nederland,  heeft de laaste maanden in Zuid-Frankrijk en Spanje doorgebracht. Een van de redenen dat ze naar  Nederland is gekomen is dat ze de carnaval niet wil missen. We hebben in principe afgesproken dat we zondag samen gaan dollen in Schaijk, waar ze nu een paar weken bij Frans logeert. En Frans zelf gaat ook meedoen heeft ie gezegd. Vanmiddag kwamen Frans en Wineke dus gezellig bij mij buurten. 





Ook werd de hartslag van Wineke en van mij gemeten. Beide ongeveer 72 slagen per minuut,  wat ongeveer normaal is.



Maar er werden ook andere onderwerpen aangeroerd  en vanavond hebben we met zijn drieën lekker gegeten van een grote pompoen. 

Het was maandag wasdag voor mij en de wind heeft de was grotendeels droog geblazen. 



Op de status van WhatsApp zie je de kleren wapperen in de wind.



Ook de vlinders die net uit de verf kwamen werden snel droog.


Geleidelijkaan wordt de entree steeds gezelliger. 



De spreuk van gisteren heb ik vandaag uitgewerkt op een bordje. 






Voor vandaag bedenk ik deze......



Vraag van de dag 



Is toekomst wat je toekomt of toeval wat je toevalt?




Een fijne avond nog en tot morgen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten