donderdag 1 februari 2024

Voorjaar komt eraan met vlinders. A l l e s staat op zijn kop. Nat hout droogt in de zon.

 Goedenavond. Vandaag was het  grotendeels weer om buiten te zitten,  of op zijn minst daar bezig te zijn. Vlinders zijn tevoorschijn gekomen. 




Op mijn van houtblokken gemaakt terras was het nog te koud in de wind. Jacob maake gisteren deze foto met mij erop:






Het zonnetje en de wind maakte dit nogal natte hout droger.





A l l e s   staat vandaag op zijn kop. Dit brengt me tot de........



Uitdrukking van de dag. 






Op de status van WhatsApp staat een filmpje met deze materie.


Vandaag vond ik  o r a n j e   een mooi woord om in me op te nemen. 


Daarnaast is rood nog steeds blauw.


Vanmorgen was ik vroeg wakker en daarom overwoog ik om naar Veghel te gaan voor de markt.  Maar acht uur hier vertrekken zou ik toch niet halen. Als binnenkort de dagen langer zijn is het beter te doen.  Ik sta namelijk op als het ongeveer licht wordt. Morgen vrijdag zijn er vier mogelijkheden voor markten. De kans is groot dat ik een middagmarkt neem.

Nu gaat het avondprogramma weer in. Ik wens u  een prettig vervolg van deze avond.



T o t   M o r g e n. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten