vrijdag 6 augustus 2021

Een artikel over mij in de Harlinger courant.

 In de blog van 11 juli schreef ik dat ik bij het spelen in een klein plaatsje, Saillans geheten, een liedje uit Harlingen aan het voordragen was , precies toen mensen uit Harlingen voorbij kwamen. Die stonden natuurlijk met hun oren te toeteren, want wie verwacht dat nou?
Nu blijken die mensen een artikel over die ontmoeting in de Harlinger Courant gezet te hebben, en dat werd gelezen door een vriendin van Anneke, die daar woont en mij uit verhalen en foto's van Anneke kent.
Hier het door haar naar Anneke opgestuurde krantenknipsel.







Wat is de wereld toch klein hè!

Vandaag was het spelen niet in het kleine Saillans maar in het grote.........



Kwart over negen stond ik hier.
Al verschillende keren was hier van mij een optreden met zeer wisselend succes.
Het ging of heel goed of heel slecht.
De laatste keren was dat het eerste en voor vandaag verwachtte ik ook weer dat eerste omdat ik zo wie zo in een goeie flow zit.
Het was dit keer toch meer ertussenin maar goed genoeg.
Na de markt speel ik dan 's middags nog in de binnenstad maar vandaag besloot ik om nog verder op zoek te gaan naar een zonnecollector.
Maar wel alvast een prachtig plekje gevonden waar al mijn spullen konden blijven, ergens tussen Carpentras en Avignon.
Helaas, het twintig kilometer extra fietsen leverde niks op in de grote winkelcentra, maar in ieder geval wel de etenswaren.
De vriend die altijd achter me staat maar die ik nooit zie gaat er nu één bestellen op zijn adres en daarna stuurt hij hem door naar mij in de Ardèche.
Het zal goed komen.
Morgen een kleine markt in deze buurt staat op het programma, maar ook fikse onweersbuien.
Waarschijnlijk kan de tent hier blijven tot zondag,dan een grote markt, eveneens dichtbij.

Nu tien uur duik ik snel de tent in.

    BONNE NUIT.

2 opmerkingen:

  1. Ha Gert, hier Marlies uit Tiel, vriendin van Paul en Peer. Ik woon sinds 5 jaar in Harlingen en zag jouw foto in ons Krantje. Herkende je vooral aan je trui. Wat is de wereld toch klein. Heb van Paul jouw Blog adres gekregen. Warme groet uit Harlingen, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Marlies.
    Alweer een verrassing.
    Je hebt daar ook zeker voor de rust gekozen.
    Als je wilt appen: 0626993155.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen