donderdag 26 augustus 2021

Show met trucopnames in Vernoux.

 Spelend in Vernoux op de markt kwam een koopman die me goed kende op me af met een apparaat waar muziek uit kwam.
Hij legde het in mijn koffer.
Daar speelde ik meteen op in door zo goed mogelijk net te doen alsof de muziek uit de accordeon kwam.
Ook gaf ik hem mijn smartphone in handen om hem het een en ander te laten filmen.
Hier een flits ervan.


Het is wel jammer dat filmpjes niet op de blog kunnen.

Het komt vaak voor dat mensen foto's van mij maken of speciaal van sommige bordjes.
Nu deed dit ook een man die vertelde mij al vaker geflitst te hebben en hij gaf me dit kaartje.




Op die website moet ik dus die foto's terug kunnen vinden.
Heb al wat geprobeerd, zag veel foto's, maar nog niet de mijne.
Nou mensen, doe je best, als je zin hebt.
Die onderliggende puzzel die hoeft niet, daar ben ik zelf al grotendeels uitgekomen.

Op de terugweg van Vernoux even bij mijn buren binnengewipt.
In het portaal voor de keuken ligt de uienoogst te drogen.



Zo meteen komen Wineke en Bruno hier.
Ze krijgen ratatouille voorgeschoteld waarvan ik de ingrediënten in Vernoux heb ingeslagen.
Met de voorbereiding ga ik nu, half zes, ongeveer beginnen.

Een smakelijk eten gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten