dinsdag 24 augustus 2021

Zaterdag een lijdensweg, vandaag één twee drie naar boven.

 Wat een verschil met zaterdag! Toen het hele stuk van Lamastre naar huis gelopen, nu één twee drie hoep, een paar pedaalslagen, en thuis ongeveer.
Zit nu op een andere blogplek als gisteren, maar bijna bovenaan.


Het scheelt natuurlijk vooral een hoop dat vrijwel alleen de accordeon de bagage is.
En toen was er toch wel veel vermoeidheid in mijn lijf.
Onderweg even gekeken hoe de prei er nu bij staat.



Als de grootste klim voorbij is verschijnt deze boerderij met zonnige bloemen.






De markt van Lamastre weer eens gedaan na vier weken. Ondanks het grijze wat herfstachtige weer was het daar toch nog gezellig druk.
Het deed me goed om me weer wat uit te leven en er waren vrienden en buren te herontmoeten en natuurlijk was Wim er weer.
Job, die ik ook ken, hielp hem met inpakken.



Hij heeft hier ook een huis in de buurt waar hij in de zomer altijd een week of drie is.
Fijn dat ik hem weer even mocht ontmoeten.

Straks thuis maar vroeg eten koken want de lunch is er bij ingeschoten.
Morgen en overmorgen wil ik de markten uit de buurt( Le Cheylard en Vernoux) nog doen.
Daarna is het september en dan is het daar te rustig om er zo'n grote afstand voor af te leggen. Misschien een enkel keertje nog dit seizoen.
September is nog wel geschikt voor een toernee in de Provence.

Een prettige voortzetting van de dag nog gewenst.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten