zondag 1 augustus 2021

Nog niet vertrokken.

 Nog niet weg, maar wel bijna....



Omdat ik in rustige stemming was om thuis wat in orde te maken.
Onder andere de grote afwas.
 Maar ook was het belangrijk om de mee te nemen slaapzak te repareren om in de tent geen koude voeten te krijgen.



Het was gewoon ook lekker om thuis te zijn met een beetje zon.
Onverwachts vond ik remblokjes terwijl ik iets anders zocht. Die gaan mee, want het remmen gaat steeds moeizamer.
Ik zeg maar zo:"Hoe beter de remmen, hoe harder je kunt fietsen".
Nu durf ik me bijna niet te laten gaan, uit angst de fiets niet meer te kunnen houden.
Dan heb ik remschoentjes nodig, mijn sandalen!
Maar om vandaag te gaan sleutelen had ik geen zin.



Dit ondergesneeuwde bordje laatst ook weer terug gevonden.
" Het leven is nietig, maar tegelijkertijd is niets zo waardevol als het leven"

Het volgende plan is om morgen heel vroeg gepakt en gezakt naar St Agrève af te reizen.
Dinsdag is dan twintig kilometer noordelijk ervan ook een markt, dat is een mogelijkheid voor het vervolg.
Maar vanavond liggen mijn bedjes weer klaar.
De luxe is dat er twee mogelijkheden zijn, een hoogslaper, boven in het tuinhuisje, en een breed bed in de mobilhome beneden.

BONNE NUIT straks.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten