woensdag 4 augustus 2021

Niet verwacht maar toch.......

 ...........nog vertrokken vandaag.



Het was kwart voor vijf vanmiddag toen ik bij dit bord stond na weggereden te zijn van mijn plek, waar ik dacht de rest van de dag en de volgende nacht door te brengen.
Maar toen rond vier uur de laatste bui gevallen leek te zijn, begon ik rap de spullen in te pakken en even later zag ik op dit bord dat Orange nog 44kilometer is en daar is morgen de markt.
Deze is morgen binnen fietsbereik want vanaf deze nieuwe kampeerplaats is het nog een kilometer of twaalf .



De regen die gisteravond was begonnen is de hele dag bijna ononderbroken doorgegaan.
Geen plensbuien maar een regelmatige neerslag.
Op een wandeling na naar een café in Viviers gecombineerd met boodschappen in de vlak bij de tent gelegen supermarkt zat ik de hele dag in  mijn verplaatsbare woning.

Ik had eraan gedacht draadjes mee te nemen, dus een knoopwerkje aanvangen was een goede tijdsbesteding.



Zeer ongebruikelijk moest het thee maken voor het ontbijt ook binnen gebeuren.
Toch een hele uitvinding, zo'n gasje!



Maar  ook een hele uitvinding zo'n tent waarin je rustig je dingen kunt doen terwijl het regent.

Een droge nacht is mijn wens.
Ps
Kijk, daar mocht ik vandaag de dag doorbrengen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten