vrijdag 27 augustus 2021

Lida vindt mijn foto op de website van de fotograaf van gisteren in Vernoux.

 Gisteren was op deze blog de uitnodiging om een foto van mij te vinden.
Een fotograaf die ik gisteren ontmoette op de markt van Vernoux gaf mij zijn visitekaartje met daarop de website met vele van zijn foto's.
Lida stuurde me vanmorgen haar vondst:



Er hangt wel een prijskaartje aan van dertig euro aan zo'n foto, dus ik zou hem niet kopen.

Vandaag rustig aan gedaan hier en onder andere weer alles schoon gekregen wat betreft borden, kopjes en pannen.




Een hoedband is afgekomen en nu is het afwachten of mijn hoofd ernaar staat!?!?!





Vandaag deed ik ook aan vlinders spotten.
Mijn vlinderstruik was er vol van toen de zon lekker warm scheen.




Nu is mijn vraag aan de lezers:"Wat is de merknaam van de zwart-witte vlinder op de bovenste foto en hoe heten die oranje vlinders met zwarte stippen die op de onderste foto prijken?"

Vanmiddag een bezoekje aan de familie Auwens: Hennie en Janny met aanhang.
Toen ik vertrok zaten de kleinkinderen met hun ouders gezellig te kaarten.





Hennie en Janny zelf zaten nog na te kaarten.





Nu half acht tijd om de spinaziemaaltijd te bereiden.

             BON   APPÉTIT  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten