woensdag 18 augustus 2021

Mooie hoed gevonden.






Lopend langs de fiets ga je nooit te snel om spullen te vinden die van pas komen, hoewel  al 
fietsend mijn oog ook wel op deze degelijke hoed was gevallen, die in de greppel langs de weg lag.
Het kleurtje is niet helemaal mijn smaak, maar straks met wat geknoopte kleurrijke randjes van katoen kan ie wel op mijn hoofd tijdens optredens.


Vanmorgen kon ik voor tien uur al aantreden op de zeer drukke markt van het pittoreske Joyeuse
Ik voelde me moe op de fiets ernaartoe en ik beklaagde me om de vele klimmen die er nog waren.
Meteen bij aankomst in de drukte moest ik weer naar de wc, net als gisteren en was het ( vergeefs) zoeken naar openbare toiletten.
Maar de druk viel mee en viel ook van me af toen ik weer snel in mijn rol was van entertainer

Maar ik bleek niet de enige die het publiek probeerde te vermaken.



De markt bevond zich in een ruim gebied onder het oude centrum.



Zoals vaak kocht ik op het laatst weer vier heerlijke perziken om ze rustig op een stoepje op te eten.
Er waren kinderen erg lollig bezig.



Voor morgen staat er geen markt op het programma. Er is wel een hele grote in Vallons Pont d' Arc, maar ik wil ook weer een keer thuis komen binnenkort, en hiervoor moet ik weer een stukje terug.
Vanmiddag  wat langer doorgereden dan gewend en
Aubenas nu voorbij, en mijn tent staat nu op de
 route naar Privas.


Tussen hier en Privas is er morgen een flinke Col te beklimmen.
Mogelijk speel ik dan smiddags even in de straten van dit stadje, wat de hoofdstad van de Ardèche ook is.
De rivier de Ardèche kwam ik vanmiddag bij Aubenas over.



Nu mag ik weer heerlijk rusten, het tentje staat mooi.




BONNE NUIT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten