zaterdag 31 juli 2021

Wineke neemt de touwtjes ( draadjes) in handen.

 Vanmiddag kwam Wineke.
Aanleiding was een folder die voor haar ook interessant was om te lezen.
Maar toen ze mij zag handwerken werd ze aangestoken om dat ook te gaan doen.





Hier deed ik het nog even voor:




En zo heeft ze les één gehad die, buiten begonnen, later binnen werd voortgezet omdat het rond zes uur begon te regenen.
Dat is het nu, acht uur, nadat we ook gegeten hebben, nog steeds aan het doen.
De verbinding hier met slecht weer is onvoldoende voor schrijven dezes en op de plek waar het doorgaans wel gaat kan ik vanwege de regen nu ook niet terecht, maar....de oplossing is om dit schrijven en de foto's straks in de auto te doen op die plek.


    Op naar de plek des schrijvens in een droge auto.



Vanmiddag buiten was het een drukte van jewelste met de vliegen.
De tafel was er ook vol van.
Achteraf was de reden natuurlijk die aankomende regen.




Het werd vandaag dus wederom een thuisdag voor mij, maar het plan van de toernee is nu verplaatst naar morgen om te vertrekken.
Het wordt dan een fietsdag naar het zuiden om maandag met het spelen te kunnen beginnen.
Ik kan nog een hele week ongestraft koffie drinken op de terrasjes hoor ik net van Wineke, dus dat valt weer mee.

Nu dan, een prettige avond nog gewenst.

Als toegift nog de machtige regenwolken.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten