woensdag 14 juli 2021

Voorspel in Nyons.

  En de duif bekeek het allemaal rustig.




Vandaag zoals gisteren aangekondigd wat gespeeld in Nyons in de vrij rustige straten, die morgen tijdens de markt er heel anders uit zullen zien, overspoeld door de mensenmassa.
De gezelligheid moest ik nu zelf brengen en dat lukte.
Bij momenten speelde ik sprankelend, al zeg ik het zelf, maar mensen zeiden het ook spontaan.
Maar wel altijd in mijn achterhoofd de erg ingrijpende maatregelen van de Franse regering.
Hoewel iemand iets liet zien uit de Telegraaf dat ze er iets van terug willen draaien.
Daarvan heb ik echter in de Franse krant van vandaag niks gelezen.

Nu ik lekker bij de tent zit ben ik weer heel blij met het lekkere eten dat ik op heb. Snijbonen. Hmmmmm.


Misschien zal het in de praktijk heus wel meevallen. Het zal moeilijk zijn alles te controleren. Ben immers helemaal naar Frankrijk gefietst terwijl eigenlijk niemand het land in mocht.
We zullen zien wanneer mijn schip strandt. Maar eng is het allemaal wel.
Maar ach, kans dat ze me doodschieten is er niet.

Morgen en de dagen ernaar nog even flink vlammen, dat is leuk voor iedereen.
 In Nyons heb ik wisselende ervaringen.Soms liep het heel goed op de markt, maar ook wel eens dat ik er mijn draai niet kon vinden, vooral als er veel andere artiesten waren.
Voor morgen heb ik wel vertrouwen.
Maar ook hier hangt mijn leven niet vanaf.

De weg hiernaartoe was maar zestien kilometer vanmorgen. Hierachter is het rivierdal waaraan Nyons ligt.




En de weg na Nyons was maar een paar kilometer, want toen vond ik mijn slaapplekje voor vannacht.


Wel staat deze auto in de buurt, maar geen bestuurder te bekennen.
Er staan hier bijenkorven rondom, dus daar zal het wel mee te maken hebben.

Nou, we mogen weer lekker slapen en kijken wat de dromen ons brengen.

BONNE NUIT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten