dinsdag 6 juli 2021

Schoonheid zit in de ogen van degene die kijkt.

Toen ik vanmorgen de letters B E A U  eens aan de lijn gehangen had vond ik het prachtig.




Reden om ook maar meteen de letters  P,R,A,C,H,T,I en G voor den dag te toveren en uit te zagen voor zover ze hier nog niet lagen.



Hierbij schoot de volgende mij bekende Franse spreuk mij weer te binnen:




Het betekent letterlijk: "Schoonheid zit in de ogen van degene die kijkt".


Veel kon ik nog buiten doen, daar de aangekondigde regen lang wachtte met vallen.

Maar vanmiddag ging het dan ook flink te keer.





Ook nu is het nog niet droog, is de verbinding slecht en moet ik veel moeite doen om de blog erop te krijgen, daar het ook nat is op die bereikplek.

Maar..... een droog moment en het is me gelukt daarginds.


Een fijne avond gewenst.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten