dinsdag 27 juli 2021

Het leven van de bloemen gaat naar de knoppen.

 Vandaag thuisgebleven, zoals gisteren het plan was en gelegenheid om de schoonheid van de op het terras uitgestalde bloemen tot me door te laten dringen.
De geraniums stonden volop in de bloei toen ik ze een maand geleden hierheen haalde en sindsdien viel er geleidelijk aan bijna alle bloesem af, ook omdat ze niet tegen veel regen kunnen op hun kopjes.
Maar sinds enkele dagen voel je het leven in de planten weer bruisen middels de steeds meer opduikende nieuwe knoppen.
Ja, zeg ik maar zo: "HET LEVEN VAN DE BLOEMEN GAAT NAAR DE KNOPPEN."




En uitziend op al die nieuwe beloftes............






 deed het me ook goed met de kleuren van mijn nieuwe knoopwerk bezig te zijn.




Ondertussen heb ik ergens anders een hangplek voor mijn versleten sandalen gevonden, zodat deze daar ook weer een nieuw leven kunnen beginnen.



Half zeven nu. De dag is nog niet voorbij.
Een mooie invulling van de avonduren is mijn wens voor eenieder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten