zaterdag 17 juli 2021

Met het oog op morgen.

 Morgen zondag is de markt van Romans, waar Wim meestal naar toe gaat.
De afgelopen twee zondagen zou ik meegaan, maar de eerste zondag was het weer zo nat dat Wim niet ging en de vorige keer was ik elders aan het spelen op mijn toernee.
Nu ik dan onverwachts deze toernee gisteren heb afgebroken is er wat mij betreft nu wel gelegenheid om morgen bij Wim in de auto te stappen, en dat kan ook wat hem betreft.
Maar de prijs ervoor is wel erg hoog, want zes uur vertrekt hij en het is een uurtje fietsen naar hem toe.
Met het oog op morgen dus vroeg naar bed straks.

Vanmorgen was er weer het kleine zaterdagmarktje van Lamastre en daar was ik weer present met de accordeon en bovendien troffen Wineke en ik elkaar.
Zij is maandag aangekomen hier en blijft waarschijnlijk een maand of twee in haar huis.

Onderweg naar huis de in een week tijd fors gegroeide preiplanten eens op de foto gezet.



Het blijft groeizaam weer hier. Veel regen voor de tijd van het jaar en vooralsnog niet erg warm.
Ook Wineke heeft thuis af en toe de kachel aan.
Ze had een mooie mystieke foto van eergisteravond, waar de wolken miezerregen loslieten rond haar huis.




Om te spelen is het fijn dat het morgen nog niet zo warm is, maar er zal deze zomer heus nog wel wat hitte aankomen.

Ik wens een fijne avond nog en tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten