donderdag 8 juli 2021

Weer afgedaald naar het dal van de Rhône.

 Goede avond.
Een beetje laat geworden om te schrijven, maar dat komt omdat ik tegen de avond op de fiets gestapt ben en afgedaald naar de Rhonevallei.
Hier staat mijn tent nu op ongeveer dertien kilometer van La Voulte, waar morgen markt is.



Nog dertien kilometer tot La Voulte.


De afdaling hiernaartoe blijft mooi, hoe vaak die al niet gedaan is.
Bij deze gelegenheid een paar keer afgestapt.




Ook heb ik deze route al vaak in omgekeerde richting bestegen om thuis te komen.

Dat ga ik denk ik zondag weer doen, proberen uit het dal te komen. Maar dat zal dan wel een andere weg zijn.Vanuit Valence waarschijnlijk,iets noordelijker.
Na morgen staan er nog twee markten op het programma.

Kwart over zes thuis vertrokken, daarna even bij Yvon en Olivier binnen geweest en rond zeven uur verder.
Regen verwachtte ik niet, maar vooruit, dat dunne jasje kon wel mee.
Het bleek nog nodig te zijn ook , want op de col de Montreynaud zag ik een dreigende lucht.



En in Vernoux regende het nog echt ook nog.



Het weerbericht op de smartphone klopt dus in het geheel niet.



Als het voor morgen nou maar wel klopt.....
In de krant bij de buren werd wel regen voorspeld voor morgen.

Maar erg bang dat het optreden in het water valt ben ik toch niet.

Nu lekker slapen in het tentje. Het warme eten is vanmiddag al gebeurd.
Bye bye, tot morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten