woensdag 21 juli 2021

De lange hoedband is klaar.

 Vandaag mijn hoedband afgemaakt die ik in maart op reis bij Tom was begonnen en die bijna af was toen ik hier aan kwam.
Het deed me goed nog weer eens een uurtje met die kleuren bezig te zijn, maar toen was ie lang genoeg en moest ik ophouden.
Op een zwarte bolhoed heb ik hem vervolgens genaaid.



 Een kleinere band die om een andere hoed zat zit nu rond het smallere gedeelte van de hoed.

Weet nog niet zeker of het mij echt goed staat, maar morgen ga ik hem opproberen in Vernoux op de markt.




Dan heb ik er die kleurrijke kleren onder.

Het was vandaag een rustig, prettig dagje, met ook nog wat puzzelwerk.
Piet stuurt een foto uit het boekje per app op en die schrijf ik dan over in een schrift.




Maar vandaag heeft hij het augustusboekje op de post gedaan.
Dat kan nu weer, nu ik niet meer op reis ben voorlopig.
Maar een nieuwe toernee van een weekje komt binnenkort toch wel weer, denk ik.

Na een schrikbarend harde onweersknal en enkele druppels is het nu weer helder.
      BONSOIR  et  À DEMAIN




Geen opmerkingen:

Een reactie posten