vrijdag 30 juli 2021

Een vlinder en een prachtige bui.

 Toen de bui met veel geweld naar beneden gedonderd was( met onweer namelijk) verscheen er een vlinder  die van meer dan duizend kilometer afstand te zien was.



De bui had zijn werk gedaan en was op een andere manier ook prachtig.




Dit voltrok zich allemaal op de middag van deze thuisdag.

Het was pas half negen toen ik mijn bed in het tuinhuisje verliet en me opmaakte voor een verder rustige dag, behalve dan dat mijn fiets gemaakt MOEST worden, want de buitenband van achter was bijna door en kon vervangen worden door de nieuwe die ik op mijn reis in het voorjaar hiernaartoe al ergens gekocht had.



Daar hangt de nieuwe band nog.




De verbinding thuis was met het onweer weer slecht en dus zit ik hier mijn huiswerk te doen op deze plek iets van huis.
Maar ik ben niet de enige die hier zijn smartphone in werking stelt.
Guy woont hier ook in de buurt en zijn Nederlandse vriendin Anneke stond naast hem.





Was meteen gelegenheid om wat uit te wisselen.

Nu  weer terug ter plekke en eten klaarmaken.
Voor morgen is nog geen plan, maar er zal zeker wel wat uitgevoerd worden.
       BONNE SOIRÉE.

Als nagift deze mooie wolk die hier net was maar alweer opgelost is in het oneindige.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten