maandag 19 juli 2021

Twee engelen op bezoek, nee drie!


 Vanmiddag kreeg ik bezoek van Miriam en Marij, dochter en moeder.



Miriam is de vrouw waar ik een paar weken geleden over schreef, de schrijfster van het boek:" Vrouw in de wildernis", waarin ze haar avonturen, in de geest zowel als letterlijk, beschrijft die ze met haar man Pieter heeft beleefd op een trektocht door Nieuw Zeeland van enkele jaren.
Ze is ook een paar keer op televisie geweest bij Floortje.
Miriam is nu voor de laatste van drie weken bij haar ouders. Aanstaande maandag vliegt ze weer naar Bulgarije, waar ze sinds mei is gaan wonen met Pieter.

Voor mij een mooie gelegenheid om daar volgend voorjaar eventueel eens heen te fietsen, als het niet teveel gedoe geeft.




De letters, een paar weken geleden geschilderd, van dit mooie woord had ik net voordat ze kwamen opgehangen aan de waslijn.







Zojuist is derde engel van vandaag , Wineke,hier geweest en we hebben samen gegeten en bijgebabbeld.

Vanmorgen eerst een wasje gedaan, vooral omdat ik geen schone shorts meer had en morgen wil ik er weer netjes bijstaan op de markt van Lamastre. 





Tenminste , het is de bedoeling voor morgen om daar weer te spelen.
Afgelopen zaterdag liet een marktbezoekster mij iets zien wat ze van mij ooit gemaakt heeft.
Op mijn verzoek heeft ze haar bewerking naar mij gestuurd:


Jammer wel van het mondkapje, maar dat moest toen nog.

Vanmorgen ook een nieuwe spreuk op een bordje gezet. Een vriendin had mij een rebus laten zien die zij opgesteld had met als uitkomst:"Voor niets komt de zon op".
Zij legde daarbij het volgende uit:



Intussen is het nu half tien en de halfgewassen maan heeft het van de zon overgenomen wat lichtgeving betreft.
Nu tijd om het hoofd te ruste te leggen.

      BONNE NUIT.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten