donderdag 2 september 2021

Het duizelingwekkend avontuur voorbij.

 De afgelopen nacht verkeerde ik in rustig vaarwater. Was nog wel een beetje onzeker toen in in bed ging liggen. Maar het ging niet meer draaien zoals de nacht daarvoor.De storm is niet opnieuw opgestoken.

Omdat een vroegere buurvrouw misschien zou komen ben ik thuisgebleven.
Ze kwam niet, maar nu was het een gelegenheid om onder andere  een plannetje uit te voeren.
Een in het oog springende den, die het loodje gelegd heeft, waarschijnlijk vanwege de droge zomer van afgelopen jaar, krijgt nieuw leven als het plan voortgezet wordt.




Al de kleine takjes ben ik er af aan het halen en de bramen ervoor aan het snoeien.



En dan blijft er straks een grote F over die versierd gaat worden met kleurrijke ontwerpen waaronder teksten.


Verder ben ik nou toch een boek aan het lezen zeg...........
Een OPENBARING!!



Ik ben geen fanatieke lezer, lees eigenlijk heel weinig, en ook uit de Bijbel heel af en toe eens een bladzijde of een paar regels.
Maar in Openbaring zijn een paar regels die ik gelezen heb toen ik twintig was mijn hele leven bijgebleven.
Interessant om ze te staven aan de situatie in de wereld van nu.

Verder heb ik vandaag ook weer achter de geraniums gezeten.



Met Hannie in het ziekenhuis gaat het de goede kant op.
Ze is, zoals ze zelf zegt, weer gerepareerd en mag misschien zaterdag naar huis.

Bruno's oog was vandaag weer zodanig dat hij van Perpignan naar zijn moeder in de Ardèche is gereden. 

Alles komt ook weer goed, zo zie je maar weer.

Een prettige avond gewenst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten